Friday, June 26, 2009

On My Mind.

.Ate Cheetos for breakfast because there is NOTHING in our fridge.
.Happy there is no rain in the forecast tomorrow.
.Excited to move into a bigger place and make new memories.
.Looking forward to sushi take-out for our last night in 17309.
.Cannot believe moving day is tomorrow. FINALLY.
.Found 20 fortune cookies in our pantry.
.Ready to unpack, organize, and decorate.
.Thankful for family and friends helping us tomorrow.

41 comments:

Elizabeth said...

Yay for sushi night & moving day! :)

Marissa said...

Yay for moving!

Aartee said...

Hooray for moving and of course sushi :)hears hoping no rain tomorrow!

Lucky in Love said...

Good luck tomorrow! I can't wait to see your new place!!

Megan said...

Can't wait to see pictures after you're settled!

*~! megs !~* said...

Good luck moving tomorrow!! Enjoy your sushi tonite! Have some for me!

Perfectly Pleasant said...

Good luck with the move! I just cleaned out the "junk drawer" and found enough fortune cookies to fill a quart size ziplock!

life in words said...

Good luck with moving!

Lucy Marie said...

You definitely should have had the fortune cookies for breakfast instead of the cheetos.

a H.I.T. said...

Did you open the cookies and read your fortunes?

AmyT said...

Yea for moving day!!!!! Hope it goes great - what a fun time to have, starting new!!!!!

Mrs EyeCanSee said...

I bet you'll be glad to be all moved in! And cheetos for breakfast? Priceless! Sounds like something I would do....and did in fact last week! Haha

- Sarah :-) said...

Aww... how fun!! I'm so excited about you rbig move and can't wait to hear all about it. Woohoo!!

Jennifer said...

Good luck with the move! We'd find 20 packets of soy sauce, but not 20 fortune cookies! Be sure to take them with you to the new place!

The Rest is Still Unwritten said...

So excited about your moving day!!

Lindsay said...

I LOVE Cheetos!! Good luck with the move.

Annie said...

Exciting! Moving day is here tomorrow!! :)
I'm looking forward to pics!

Q, La, and Gooner said...

Yay! Your wait is almost over!

Mrs. J L said...

yay!!! it's time. have a wonderful night and enjoy ur day tomorrow. take tons of pics..xoxo

Mrs. A said...

I hope you have a smooth moving day and I'm so jealous of you and your sushi dinner tonight. I'm probably going to a baseball game and eating a hot dog but sushi sounds so much better.

Tiffany said...

Best of luck moving! I'll hope for sun for you.

Angela Darling said...

Good luck on your move. You'll be making lots of happy new memories before you know it. Enjoy your sushi night tonight. yum, yum!

Brown Girl said...

Yay for Cheeto's, I love the flaming hot ones!

Meg said...

Thank God for family and friends when it comes to moving.. ;) Hope the move goes smoothly!

Katie said...

20 fortune cookies....???? Did you crack them all open and read the fortunes...???

Justine said...

Yayyy for the move finally!! Good luck! I can't wait to see pictures!! :)

Erica said...

Good luck!

Tasha said...

Good luck on the big move! I laughed out loud about cheetos for breakfast! Happy weekend to you!

Mrs. Newlywed said...

I can't wait to hear all about your new place.

Good luck with the move!

Ginette said...

Good luck with the move! Enjoy your evening. God bless your new home!

♥Aubrey said...

I just found your blog. Cute indeed! Good luck with the move & don't forget your fortune cookie ♥

Kaitlyn said...

Oh, Cheetos was my lunch the other day!

Jenny.Lee said...

I hope the move goes quick and smooth!

Jessica said...

Good luck tomorrow on your moving day :-)

MissJody said...

YaY! Your moving! Yay for you...
I'm in the middle of it now..ugh..just wanna get to the new place!
Have a great and safe move lady! :)
And you will lose something..everyone loses something while moving! It's a given!
Your not movin' unless your losin'!
Ha! Lol!

Jon and Steph said...

So exciting! You'll have to take pictures so we can see your new place ;)

Have fun moving and decorating (my favorite part)!

Brittany Ann said...

Cheetos and sushi? You are my kind of girl!

Emily Jean said...

Hope today went well! I'm sure you are beat and sleep well in your new place!

God, My Savior Forever! said...

Hi! I have an award for you over at my blog! Hope you like it:D

Jules said...

I hope the sushi was delicious and that the move went well :)

Brett Alexandra said...

aww, congrats on moving!! mmm, I love me some sushi:)