Tuesday, June 30, 2009

The week I ate like a college kid.

In an attempt to clean out our pantry and fridge before the move, Garth and I ate what was left in it. So this is what our menu looked like last week:
Monday - Pizza rolls
Tuesday - Ramon Noodles
Wednesday - McDonald's
Thursday - Tuna sandwiches
I must be old because I felt so sick after the pizza rolls and McDonald's. And that was the week I ate like I was back in college.

40 comments:

d.a.r. said...

Haha! I love it! I always am kind of relieved that I feel so sick when I eat badly. It makes me feel like maybe my body really does prefer healthy food? Ha!

I just tagged you on my blog, so go play! :)

LauraAnn said...

Mmmmmm!!! I still LOVE pizza rolls! It is definitely a vice! lol

Liana said...

oh no feel better! bad food always makes me feel gross to

Jon and Steph said...

Haha! That's awesome. I miss eating like that sometimes, but then I remember how I feel after I eat all that food ;)

Hope you feel better soon!!

Erin said...

Mmmmm. Pizza rolls.

I got sick the last time I had McDonald's, too. It's a shame to be "too old" when I'm not even 30 yet!

LyndsAU said...

all of that sounds yummy to me right now :) Mmmmm!

La Petite Chic said...

Is it terrible that your menu sounds absolutely delicious? I love all of that bad-for-you food :)

Michelle said...

that actually sounds pretty delicious. I crave mcdonalds every now and then....so i eat some...and feel sick afterwards.

...Mrs. Southern Bride... said...

Haha, funny!!! :)

Blablover5 said...

I could never get into Ramen noodles, but I used to eat Spaghetti raw when I was younger.

And I don't think I can ever eat at McDonalds ever again. I'm just too old.

Katie said...

Ha ha ha! Atleast you didn't waste anything!

Annie said...

B and I eat mcdonalds and pizza rolls at least once a month! So I think your menu you looks kinda yummy righit about now, ha! ;)

Whitney said...

Hilarious.

Aartee said...

LOL I hate when it tastes so good while eatin gt but then your tummy hurts later....we couldn't possibly be getting older???

THE Stephanie said...

LOL...It's funny how you can always tell what your body is used to eating when you eat stuff like that, right??

the future mrs Hinz said...

ha! i havent had pizza rolls or ramen in FOREVER!!

Perfectly Pleasant said...

McDonald's and I have a love/hate relationship. I think I would love to eat it and it tastes pretty good while I'm eating it then it turns and I feel horrible!

Christie said...

It makes you feel especially ill after you've been eating well and then you eat crummy food. It was probably a good reminder, though, of why you're trying to eat better!

Carrie said...

so funny that how my kids would love to eat every night!

MyRunningJourney said...

Mmm that sounds delicious! My husband and I are moving into our first house at the end of July, and we've already started thinking about the amazingly horrible meals we're going to eat while we get settled! :-)

Gwen said...

I always feel like crap when I eat unhealthy but then that makes the good food seem more appealing. But...I love me some pizza rolls. LOL!!! I'm glad the move went well!!! Can't wait to see photos. :) XOXO

Tasha said...

Love it! Too funny! I hear you about feeling bad after eating unhealthy food but every now and then my body screams at me that it NEEDS McDonald's fries. Mmm!!!

SassyEngineer said...

Haha - oh I know that feeling. I definitely think my body gets mad at me when I eat unhealthy, and I think that might be why I have been feeling so sluggish lately!

AmyT said...

ha ha...been there done that - things just don't taste as "good" when you're a grown up ;-)

Megan said...

So healthy! l)

Marissa said...

Ha ha :)

- Sarah :-) said...

Wait - you have McDonalds in your fridge? That's AWESOME!! I'm not the hugest fan, but it would be so convenient! ha ha :-P

Wow... I can't eat like I used to could, either. I'm getting old. Boo!

Naturally Caffeinated Family said...

haha, that's so funny! although it does sound yummy too, haa!

(we did the same thing too, and i had gotten a bunch of cans of just plain ole tomato sauce on a huge sale because i make other things from scratch with it and when we moved we had so much of it left, that i said almost every meal for the next two weeks was going to have tomato sauce in it, haha!)

Lucky in Love said...

That is too funny! I also feel so sick when I don't stick to my diet. It's kind of sad that I can't eat whatever I want anymore...but also...pretty good too :)

mrs.leah.maria said...

Blech! Glad you're still among the land of the living!

Children of the Nineties said...

Haha, I feel the same way--I used to be able to eat all this junk food in college but now it always makes me feel so sick. I wonder if that means I'm getting old?

~Mrs. Guru~ said...

I could eat Pizza rolls every day. However, they are not on my diet. But we do the same thing when we are moving!

Jules said...

McDonald's makes me feel ill now too. I love some pizza rolls! When we moved, I ate horrible for about 2 weeks. I completely understand!

April E. :) said...

That cracked me up. The funny part is that I went through my pantry...who knew that some canned food DOES go bad. So much for stocking up. I fill an outdoor trash bin :(

Meagan said...

That is exactly how we were when we moved! by the time we were settled, just the thought of eating out made me sick!

Tara Gibson said...

my niece is obsessed with pizza rolls! haha. I still love ramen : )

My name is Megan... said...

oh my gosh! if you saw my list, you wouldn't feel so bad! I know the feeling...it's just hard sometimes!!

Jenny.Lee said...

Haha love it!

Lauren Kelly said...

Haha!!! Too funny!!!!! Brought back fond memories of the college days, huh?? :)

Polka Dots & Protein Bars said...

Hahaha this cracked me up and left me craving some pizza rolls!